Årskurs 7 - 9

I högstadiet händer det oerhört mycket både i kroppen och knoppen på en växande människa. Både fördjupning och breddning av kunskaper pågår varje dag som en förberedelse inför vidare studier - på teoretiska eller yrkesförberedande linjer på gymnasienivå - eller om man skaffar sig ett jobb på direkten.
Sök plats

Lägg till en fantastisk rubrik här

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam.

Ställ ditt barn i kö hos oss redan idag

Våra verksamheter är mycket populära - och har en ganska omfattande kö - ställ därför ditt barn i kö så snart som möjligt.